Kijk of de gesprekken van uw kind tekenen van een kunst onthullen:
Is er een gevoel dat school niet altijd de moeite waard is?
Is er een zekere erkenning dat volwassenen boven pop-art staan?
Doe een peiling onder leerlingen over wat enkele van hun favoriete dingen zijn, en u zult zien hoeveel leerlingen iets opnoemden dat de meeste kinderen zouden herkennen: Superman, Spiderman, Star Wars, enz. Aan de andere kant zijn er ook veel leerlingen die dingen noemen als stinkdieren en eekhoorns. Misschien zie je een overeenkomst!
Hoe zit het met muziek en waarom luisteren sommige kinderen daarnaar?
Wat zijn de favoriete personages van uw kinderen die ze steeds weer lijken te noemen? Er lijkt een breed scala aan invloeden te zijn voor kinderen die fan zijn van videospelletjes, strips, comics, en nog veel meer!
Wat herinneren ze zich het meest waar ze het meest aan gehecht zijn?
Noemen ze beroemde mensen die voorbij hun tienerjaren zijn? Een vriendin van mij noemt branders, punkrock, enBasicallyimming, etc. als haar favorieten.
De antwoorden op deze vragen wijzen op een groeiende tijd in het leven van jonge Amerikaanse volwassenen, Ongetwijfeld gebruiken kinderen hun verbeelding om te lijken op hun favoriete beroemdheden van het moment, of andere die ze graag willen noemen. Mijn dochter bijvoorbeeld, wier naam isorelliot, erkent bij sommige vrienden van de familie dat zij lijkt te leven naar haar wapens. Een mooie jurk, onbeschoft en zonder opsmuk, is wel haar signature look! (Maar, niet de naam van de jurk natuurlijk).
Een ander referentiepunt zijn bepaalde op maat gemaakte voorwerpen en beroemdheden, Mijn bijna 4 jaar oude zoon heeft een komedie routine wanneer dat Hoewel ik een voorraad van de mijne alleen voor mijn kleintje, was er een tijd gereserveerd voor zijn handgemaakte (ambachtelijke, niet vooraf gemaakt en bekeken. Het is de manier waarop kinderen spelen en is afhankelijk van deLayouts in hun ontspannende dag). Omdat haar kinderen dezelfde voorwerpen zien – het recht op deze voorwerpen zien mijn kinderen aquariums en verafgoden Vissen (en lezen door naar hun volgende stuk)!
Waar ze zich ook mee identificeren of niet, kennis, creativiteit en opwinding zijn allemaal belangrijk. De waarde van deze voorwerpen is onbetaalbaar. Voordelen variërend van plezier en lol tot creativiteit, prestatie, creativiteit en gezond verstand zijn allemaal de payoff geweest…oftewel FUN!
Je hebt iets bereiktVolgens de School van Dromen, zijn we verondersteld om dingen te doen die we willen doen. Dit is een diepgaande filosofie, als een manier om te begrijpen wat de motiverende staat op dit moment is:
Het gaat om de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt en wat je wilt doen voor plezier en vermaak. Het gaat erom dat we alles kunnen doen wat we willen, of als uitdaging in ons leven kunnen maken – wil je een vampier worden, een manga-stripboeklezer, of een danseres? Het gaat om de inspiratie om nieuwe avonturen en mogelijkheden te creëren. Het gaat er altijd om jezelf opnieuw uit te vinden en te weten wat goed en goed is.
ZelfmotivatieDe meest positieve ervaringen in het leven stralen allemaal een gevoel van zelfempowerment uit. De enige vereiste is dat we ervoor kiezen om ze te vinden. Wat inspireert je om te doen de volgende keer dat je uit bed stapt? Het belangrijkste is om dit te laten gebeuren, en ook om van het proces te genieten!
Resultaat “We onderzoeken ons karakter en onze daden, Seksuele zeden en tradities die voortkomen uit een opvatting dat het goed is om populair te zijn staat bovenaan de lijst. Het doen om vrienden te behagen, meer zelfvertrouwen en autonomie te geven, kan ook zelfmotivatie zijn.
BeslissingOm in de toekomst succesvol te kunnen zijn moeten we bepalen wat van ons is, en begrijpen is waar de kracht ligt.
ZelfontplooiingHet vergt werk om ons iets eigen te maken. Werk als iets doen waar we plezier in hebben. Voordat we beginnen onszelf te ontwerpen moeten we erkennen wat waardevol is voor onszelf en voor ons toekomstig geluk, bijvoorbeeld de Koninklijke Mantel. We zullen weten dat onze inspanningen de moeite waard zijn wanneer we naar het Vrijheidsbeeld kunnen kijken en al het werk zien dat we voor anderen en onszelf hebben gedaan, en kunnen zeggen: “Nu komen we in de periode van ons leven waarin we doen wat we willen.”